הדרכת גוגל אנליטיקס 4 – הטמעת מדידה לאתר E-commerce

Home - מדריכים - הדרכת גוגל אנליטיקס 4 – הטמעת מדידה לאתר E-commerce

רצית לשפר את אסטרטגיית המדידה שלך ב- ?Google Analytics מאפייני הגרסה החדשה שלGoogle Analytics , GA4, מאפשרים לך לבצע מדידה הרבה יותר מדויקת באתר ו/או באפליקציה שלך. אם כבר משתמשים ב- Tag Manager, ניתן ליישם את מאפייני GA4 ללא הצורך לבצע שינויים נוספים בתגים.

מה היתרונות של GA4?

באמצעות  Google Analytics 4ניתן לבצע מדידה מאוחדת של אינטראקציות ואירועי משתמשים. אפשר לשלוח פרמטרים אודות כל אירוע וכך להעניק לו הקשר נוסף. ישנם פרמטרים שנשלחים אוטומטית ואפשר לשלוח גם פרמטרים מותאמים אישית עבור כל אירוע שהופעל. הדוחות במאפייני GA4 מספקים מידע על האירועים והפרמטרים שנשלחו מהאפליקציה ו/או מהאתר שלך, כך שיתאפשר לך לאסוף מידע על האופן בו נעשה שימוש בתוכן שלך בקלות, להבין את מחזור ההמרות המלא, להכיר את מאפייני המשתמשים ולבצע פילוח משתמשים בדרכים הרלוונטיות ביותר לעסק שלך.

בסרטון הבא, אני אראה לך איך להטמיע את הגרסה החדשה של גוגל אנליטיקס GA4 ואיך להתאים את המדידה של Enhanced Ecommerce לגרסה החדשה Google Analytics 4 בעזרת Tag Manager צעד אחר צעד. אהבת? אשמח לשיתוף!